user

Information til Danvaks medlemmer

COVID-19 har skabt en udfordrende tid for os alle sammen, og hos Danvak gør vi alt, hvad vi kan for at navigere igennem det på bedst mulige vis.

Kære medlem.

Vi håber, at alt er vel hos dig og dine nærmeste.

Vi knokler derudaf for at tilbyde de bedste kurser, konferencer og temamøder, som bringer dig forrest i feltet i skabelsen af et bedre byggeri i Danmark.

Vi følger myndighedernes retningslinjer nøje og derfor arbejder hele sekretariatet også hjemmefra indtil den 13. april.

Men vi sidder klar på 36 36 90 60 eller på info@danvak.dk til at hjælpe dig hvis du har spørgsmål.

Som medlem af Danvak håber vi på din støtte fortsat. For selvom krisen kradser lige nu, så ser vi frem til at vores statsminister hæver restriktionerne, så vi igen kan samle jer til videreuddannelse og netværk. Når vi skal i gang igen, vil vi selvfølgelig tage alle nødvendige forholdsregler. Og vi efterlever til enhver tid de gældende restriktioner fra myndighedernes side til vores arrangementer, så alle kan føle sig trygge.

Vi håber du vil lade dig inspirere af nedenstående tilbud og måske fortælle dine kolleger og venner om vores kurser og konferencer.

Du kan følge med her og finde datoer for alle arrangementer, som nu er flyttet frem til maj måned og derefter.

Du er også velkommen til at følge med på LinkedIn, hvor vi løbende poster artikler og meget andet inspiration til dig.

Tak for dit medlemskab og fortsatte støtte til os.

Pas godt på dig selv!

X Ændrede åbningstider i sekretariatet

I maj, juni og juli måned vil sekretariatet i Danvak være lukket om fredagen dvs. fra den 1. maj til og med den 31. juli 2020. Det er selvfølgeligt muligt at skrive til os på info@danvak.dk eller ringe til vores callcenter på 36369060, så vil vi besvare din henvendelse snarest derefter. Læs mere om dette her