user

Salgs- og marketingkoordinator

Er du ambitiøs, handlingsorienteret, proaktiv og har du fokus på salg og markedsføring?
Vil du være med til at vækste Danvak, udvide foreningens aktivitets- og serviceniveau samt gøre os endnu mere attraktive og kendte i markedet?

 

Hvem er Danvak?

Danvak er foreningen for professionelle, der arbejder indenfor HVAC, energi og indeklima. Foreningen er et samarbejde mellem VVS Teknisk Forening og Ingeniørforeningen IDAs faglige netværk IDA HVAC og har ca. 2000 medlemmer. Medlemmerne kommer fra mere end 450 danske virksomheder. Virksomhederne repræsenterer hele værdikæden fra uddannelsessektoren over rådgivere, producenter, installatører, entreprenører til slutbrugere.

Danvak udbyder kurser og konferencer for at opdatere og højne branchens tekniske og praktiske kompetenceniveau. Foreningen afholder netværksmøder, hvor erfaringsudveksling på fagligt og ledelsesmæssigt niveau udveksles mellem teknikere, ingeniører, maskinmestre, afdelingsledere og erhvervsledere i branchen. Netværksmøderne er forankret i faggrupper, som er samlingspunktet omkring fagspecifikke emner indenfor HVAC og energiområdet.

 

Jobbet:

Danvak ønsker at udbygge sine aktiviteter til gavn for vores medlemmer samt at gøre Danvak væsentligt mere synlig for virksomheder, disses ledere og ansatte. Det skal være attraktivt at være medlem af Danvak dels for medlemmet men også den ansattes virksomhed.

Vi søger derfor en salgs- og marketingkoordinator, der kan løfte vores serviceniveau, synlighed og medlemstal samt styrke foreningens position i forhold til erhvervslivet.

Du bliver ansvarlig for udvalgte aktiviteter og projekter samt at opbygge en proaktiv og kontinuerlig markedskommunikation gennem vores hjemmeside, HVAC magasinet, LinkedIn, Facebook og andre medier.

Aktiviteterne, som vil ligge under den nye medarbejders ansvar, vil være at servicere vores faggrupper, opsætning af temamøder samt tilsikre høj deltagelse på temamøder. Du vil få en aktiv rolle i forhold til diverse salgsinitiativer omkring salg af kurser, konferencer og temamøder. Derudover vil du stå for aktiviteter såsom kampagner, kommunikation og opfølgning. Yderligere ønsker vi at vækste vores medlemstal, hvorfor en aktiv indsats i forhold til virksomheder og deres ansatte vil være en vigtig del af jobbet i tæt samarbejde med generalsekretæren.

Vi arbejder i øjeblikket på en ny designmanual og i henhold til vores strategiplan skal vi implementere en række nye spændende projekter i de kommende år. Her vil du spille en væsentlig rolle som projektleder.

Gode kommunikations- og samarbejdsevner er afgørende i en hverdag, hvor du får en stor ekstern berøringsflade. Situationsfornemmelse, koordinering og dialog er derfor klare nøglebegreber for din succes i jobbet. Du er naturligvis velformuleret, skriver fejlfrit dansk og kan læse korrektur samt er en stærk kommunikator på dansk, der kan formidle selv komplekse budskaber på en enkel og forståelig måde.

 

Din baggrund/erfaring:

  • Du har minimum 5 til 8 års salgs og marketings erfaring indenfor HVAC, energi og indeklima sektoren.
  • Du har en relevant teoretisk uddannelse som f.eks. markedsføringsøkonom, BA sprog/kommunikation eller lignende.
  • Du er en erfaren IT-bruger af både grafisk og administrativ software, herunder Adobe Creative Suite, specielt InDesign samt Office pakken.
  • Du har gode skriftlige evner på dansk og engelsk til kompetent kommunikation af nyhedsbreve, dokumentation og lignende.
  • Du arbejder struktureret og selvstændigt, men er en ”team-player”, når det er påkrævet.
  • Du opsøger og trives med ansvar, har en serviceminded natur og har erfaring med selvstændigt at definere, organisere og fuldføre såvel egne som pålagte projekter og opgaver.
  • Du er udadvendt, har empati og kan tale med folk på alle niveauer i en virksomhed.
  • Du er god til at fremsætte idéer til dine markedsføringsinitiativer over for eksterne samarbejdspartnere, generalsekretæren og bestyrelsen, samt til at indgå sparring herom.
  • Du har egen bil og gyldigt kørekort og indforstået med at benytte denne i arbejdet.

 

Vi tilbyder:

  • Du får et alsidigt arbejde på fuld tid i et sekretariat bestående af tre personer, en arbejdende bestyrelse samt et kursus- og et konference udvalg.
  • Du vil arbejde tæt sammen med generalsekretæren og kursus/konference koordinatoren i et uformelt og ambitiøst team.
  • Du vil være med til at præge din hverdag og opgaver.
  • Du vil blive en del af et stort og professionelt netværk indenfor HVAC, energi og indeklima sektoren.
  • Du vil referere direkte til generalsekretæren for Danvak.
  • Du vil blive aflønnet i forhold til dine erfaringer og kompetencer.
  • Din daglige arbejdsplads bliver Glostrup og der må påregnes rejseaktivitet i Danmark.

 

Henvendelse:

 Ansøgning, CV og evt. andet relevant materiale sendes hurtigst muligt pr. e-mail i PDF-format, til: ca@danvak.dk. Venligst mærk din ansøgning: ”Salgs- og marketingkoordinator”.

Ansøgningsfrist mandag den 14. august 2017. Forventet tiltrædelse mandag den 2. oktober 2017.

Samtaler vil blive afholdt løbende, og ansættelse vil ske hurtigst muligt, også selvom ansøgningsfrist ikke er udløbet. Alle henvendelser behandles fortroligt.

 

Har du spørgsmål til ovenstående, er du velkommen til at kontakte generalsekretær Claus Andreasson på tlf.: 36369061 eller 2023 1406 (mobil), dog ikke i perioden fra og med 15. juli til og med 30. juli, da sekretariatet er sommerferielukket.  Læs mere om Danvak på www.danvak.dk